12 Januari - Onsdag

Ojsan vad tiden går! Har kommit på att det har gått fyra dagar mellan de senaste gångerna jag har skrivit i bloggen, tror jag. Men nu har ju skolan börjat igen. Jag började igår och det gick bra! Men jag har haft lite problem eller vad man säger.. jag mådde illa och sådant dagen innan skolan började, så jag visste inte om jag skulle gå till skolan, men det gick ju över som tur var! hehe Igår kväll sjöng och spelade vi på Folkets Park här i Vimmerby för massa pensionärer som skulle raska ut julen och ha 'disco', så vi körde vårat efter det. Det gick bra! Idag hade vi idrott, och jag tror inte jag gjort bort mig så många gånger som idag. Jag brukar inte göra det. x) Men jag missade bollar och massa, jag vet inte vad det var. haha, men det är väl att man är så trött nu när man precis börjat skolan igen, kanske. x)  Förut var jag på kören, och vi tränade på 'Holy water' till kulturskolans vattenföreställningen vi ska vara med i, nästan hela tiden. Nu ska jag äta tacos! Gottgott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0