1/1 -2011 ~ Nyårsdagen

Hejsan!
Kvällen/natten var supertrevlig igår, och Magdalena var hos oss också. Andrea och hennes familj kom till oss och skulle fira in det nya året. Vi spelade spel, åt god mat (som nästan har blivit min favoriträtt nu), tog massa kort, såg lite på film och vid tolvslaget gick vi ut med våra glas för att skåla, och pappa och Andreas pappa sköt lite raketer som de hade med sig. Det var jättefint! Det var alla andra fyrverkerier i Vimmerby också.
Idag vaknade jag och tog upp min bok och läste ett litet tag. Sedan gick jag upp och åt frukost & lite sånt. Efter det har jag inte gjort så mycket speciellt idag. Kollat på en film, och tittat lite på Vampire Diaries på datan.
Jag kom nyss hem med mamma,pappa och Linnéa från Magdalena och hennes familj. Vi var hos dom och åt och fikade. Det var jättetrevligt! Vi spelade också lite pingis i källaren, och spelade ett spel som de kallade 'Råttfällan', hehe. Just det, vi kollade på en film som magda och jag sett alldeles för många gånger. -Mean Girls . Men den är jätterolig faktiskt & bra med. Imorgon ska jag kanske till Emma i Knabbarp och kolla på rådjur och sådant i skogen. Häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0