13 Feb. - Söndag

Hejsan!
Denna helg har varit kul. I fredags var jag hos Magdalena, och vi gick till hennes klasskompis och lånade Gilmore girls säsong 2 och 3, eftersom vi sett klart säsong 1 redan. Så sedan kollade vi på det, och jag sov hos henne till lördagen. På lördagen fotade vi lite. (ett par bilder nedan) Idag var jag på gudstjänst i församlingshemmet, för jag ligger några pluppar efter nu, hehe. Det var inte i kyrkan pga något som hade med kyrkoåret o göra. Efter det åkte hela familjen till familjen Henricsson i Vena och träffade släkt, för mammas kusin Emma har fyllt hela 20 år! Haha, tiden går för fort. Det var jättekul och gott med all smörgåstårta m.m Alltid trevligt o träffa lite släkt, haha
Ikväll träffade jag Magda ett tag, och vi käkade lite scones. Gott!
Nu ska jag ta på mig pyjamas och sedan fixa lite till imorgon. För nu är jag så trött, så jag vet inte hur jag ska orka gå upp ur min varma, sköna säng imorgon bitti.

Kan ju berätta att det var jättekallt! Men vi verkar göra vad som helst för ett par bilder på vintern. ;) haha









Haha, LA - Los Angeles (Man får roliga ideér ibland)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0