Sleepover with a dear friend of mine.

Hejhej!
Igår så var jag med Magdalena och vi var på expert och lite. Kom hem därifrån med hela 4 filmer, ett minneskort, och två klistermärkeark till typ scrapbooking o sånt. Hemma kollade vi på film och lite sånt med min syster. På kvällen gick vi hem till Magda och så sov jag över hos henne. Vi såg på en jättebra film som hette Eat Pray Love, tror jag. Det var roligt!
Usch, tiden har gått så fort nu när julen snart är över.. men det är ju nyårsafton kvar med så det är inte rikigt slut än tycker jag.
Nu ska vi nog göra något annat.
Föressten mår alla bra efter stormen Dagmar(?) ? Fattar inte varför dom döper till sådana namn.. men aja ^^
Ha det bäst!



-F-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0