Jullåtar.. redan ^^

Hallojsan hela världen!

Det var visst nån dag sen jag skrev.. Men iallafall idag är det Torsdag och jag har varit i skolan. Det var ganska OK. Marika var sjuk, och vi hade LEVA på morgonen. Nu börjar den där buggen sätta sig i skallen, hehe! Efter skolan skulle vi ha tränat i musiksalen, men våran musiklärare kom tydligen inte. Så det blev inte nåt tränand för oss. ^^ Men, men, sen åkte jag hem och sen var jag på dansen med Linda. Och nu sitter jag här i mitt rum med min bror Albin och chillar. (Y) Vi lyssnar på lite julllåtar, haha, för nu längtar vi redan till jul. Nu ska jag skriva lite läxor. Har bara en liten och det är inte mycket. Ha det så bra, och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0