Gissa vad som faller från himlen...

Förlåt, förlåt, förlåt! För att jag inte skrivit på ett tag.
Inte för att det är typ nån som läser i min blogg. Men aja..
I måndags var jag på sånglektion, och Victoria kunde inte komma, så jag
fick sjunga själv med Karin, vilket var ett tag sedan.
Igår var jag med Magdalena och vi käkade en kebab tallrik som jag förbrännde
idag på idrotten. Det var tur att vi hade konditionsträning, haha!
Idag var det en lite seg dag i skolan, men jag hann med mycket. Sedan cyklade
jag och Marika ner till konfan. Vi hade kul, och bakade chokladbollar och snackade.
Vi fick reda på att på lägret vi ska till nästa helg, ska vi bland annat till Boda Borg!
Jag har aldrig varit där så det blir skitkul! När jag sen kom hem så åt jag och då när
vi satt där fick jag se pappa spärra upp ögonen. Och när jag sedan tittade ut, så såg
jag i skenet av lyckstolpen att det kom små snöflingor, blandat med lite regn.
Kan man tänka sig? Snö, i Oktober. Jag tycker det är föör tidigt. ^^ Men då iallafall
 ringde jag Magda & berättade och hon blev inte glad. Hehe, men sen drog jag till
henne och vi pluggade massor, så nu är de flesta läxor till Fredag påbörjade.
Nu har jag duschat, och ska snart hoppa i säng. För imorgon väntar en ännu stressigare dag.
Torsdag... Skola till ca. 16.00, läxor, dans 19.00, lite mer läxor, och sen sova. Fy! -.-
Haha, nu ska jag torka mitt hår och sedan hoppa i säng och läsa lite, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0