Shit, vad längesen jag skrev!

Tiden har ju bara sprungit iväg!! I Söndags åkte jag på konfirmations-läger. Vi var på ett ställe som hette Tallnäs. Tyckte det var lite läskigt där.. såg typ ut som ett ålderdomshem. Men jag kunde sova sen, som tur var. Det var kul alla dagarna, och jag var med Marika, Sanne och Karin. Hur mycket kan man skratta på en dag egentligen? Hehe, tisdagen när jag kom hem så skulle jag och Magdalena hjälpa till nere på Ronja, och stå i garderoben. Det gick jättebra, och dessutom fick vi titta på teatern gratis! Det var massa svenska kändisar som spelade, ex. Lasse Brandeby, Linus Wahlgren, Johannes -nånting,  Regina Lund, Tintin Andersson , eller vad hon heter, men jag kände igen dom flesta. Det var väldigt coolt, och kul! Igår så var jag med Magdalena och vi var på stan och jag hittade lite småsaker. På kvällen tittade vi på en film som heter; Remember me. Och den var jättebra, fast typ en av världens sorgligaste filmer.. Jag sov hos Magda sen. Idag vaknade jag av att jag hade drömt en mardröm, och den var så hemsk, så det började rinna tårar ur ögonen på mig. Men sedan försvann dom, hehe. Jag följde med dom till Linköping, där vi shoppade massa, och det var mycket trevligt! Så nu är jag hemma och tar det lugnt. Jag ska leta upp lite låtar och spela lite gitarr. Men hoppas ni mår bra, nu när det är HÖSTLOV! :D Haha. Här kommer lite bilder!!

Här är de två tröjor jag köpte i Linköping! En "tjockis"-tröja och en t-shirt som det står "Look how they shine for you" på...


Det här är en ny sångpärm som jag behövde, en sminkborste, ett nytt puder och jul-inslagnings-papper. Haha, från Linköping det med.


Detta köpte jag här i Vimmerby igår. Ett rosa-glittrigt nagellack, ett läppglans (som jag fick av Magda, för hon tyckte det luktade äckligt. xd), ett svart nagellack, och ett typ beiget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0