November the 27th

Tjenare! :)

Nu har jag inte skrivit här på flera dagar. Tiden går så fort när man har mycket att göra. Skolan tar ju den mesta av tiden, också på eftermiddagarna. ^^ Igår var Andrea från Målilla och hennes mamma, pappa & bror här och åt mat. Det var mycket trevligt! :) Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, jag har varit med mamma och handlat mat, tittat på filmen "Sherlock Holmes" och lagat mat. Jag gjorde en Engelsk köttfärslåda. Vi gjorde det på slöjden höll jag på att skriva. x) Men jag menar hemkunskapen, haha! Jag har börjat få ont i halsen nu. Och gissa vad? Det blev värre efter jag tog två halstabletter. :o Inte bra, inte bra! Och imorgon ska jag och Emma sjunga i Pelarne bara för att det är första advent, så vi får se hur det går. Imorse läste jag ut Breaking Dawn på engelska. (Så länge vi båda andas.) Den är en av världens bästa böcker! Men jag älskar såklart hela twilight-serien. Nu ska jag bara låna Bree Tanners andra liv och läsa den. För den har jag inte läst än..
Hoppas ni alla mår bra!
xoxo
Felicia Peterson


<3!

Kommentarer
Postat av: Annina.

sv; Tack för svaren! :D

2010-11-28 @ 19:08:06
URL: http://twilightismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0