November the 21th

Tjosan! I fredags var det höstshow, som jag berättade. Det gick bra, och jag var inte jätte, jätte nervös iallafall. De filmade in allting, så troligtvis lägger dom upp det på youtube snart. Jag har inte kollar än. Men wathever.., jag sov hos Emma till igår. Då åkte vi buss, men massa människor till Växjö. Vi gick på stan i flera timmar, och jag köpte en vit tröja, ett diadem och en mapp, med massa flikar i. Sen gick vi till konserthuset, där vi skulle titta på "Sound of music". Fy, vad bra den var! En av de bästa musikalerna jag nånsin har sett. Haha, så efter det drog vi hem i bussen, och det var mycket roligt. Nu är klockan redan kvart över 11 typ, och jag har redan hunnit vara i Pelarne och träna igenom låtarna jag & Emma ska sjunga på första advent i kyrkan. Om man heter Felicia och bor i Vimmerby, så har man nästan alltid nåt på schemat. Men nu ska jag ta det lugnt. Jag sitter faktiskt och käkar pizza som blev över från igår, när inte jag var hemma, så nu ska jag njuta av den lite, haha. 
Jag vill se Harry Potter och dödsrelikerna! Asso, jag har läst boken, och den var grym! Så nu ska jag titta om man kan se den på datan, hehe. Hoppas ni mår bra!


Gott, eller vad??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0