November the 10th


Nu är det redan onsdag. Usch, vad dagarna går fort. Här i lilla Vimmerby har det börjat snöa och det är redan jättemörkt om kvällarna. Jag tycker det är lite mysigt faktiskt.. med snön alltså. Jag fick tillbaka min inlämningsuppgift i biologin idag och gissa vad? Jag hade fått VG på den! Jag är glad, fast jag har redan fått typ VG på varje sak jag har gjort i biologin, haha! Men det är väl bra, antar jag. Jag hade matte-prov idag och det gick väl ganska bra, fast ett par uppgifter vet jag att jag hade fel på. Men jag är inte så "stark" i matte, faktum är att jag faktiskt suger, enligt mig. ^^ Ibland är jag bra, men för det mesta tycker jag det är jättetråkigt. På prov är det värst, då är det så jobbigt att tvinga sig att anstränga hjärnan.. Men strunt i det nu, haha.. Jag var på kören förut med Madde och Micka. Vi har ju börjat sjunga massa jullåtar som är jätteroliga. Det gillas! Imorgon har jag matte-prov igen, men det lär nog gå bättre, får vi hoppas. Tjejerna och jag tränade igår i musiksalen. Det var kul.. jag blir lite bättre på att spela varje gång tror jag, haha.
Det gör ingenting om ni skulle skriva lite kommentarer, jag vet ju inte vilka som läser ju. ^^ Hoppas ni mår bra där ute!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0