Can't be tamed

Idag började skolan igen. De hade byggt massa nya bänkar längs korridorerna. Haha, gött! Ne, men. Vi har JÄTTEMYCKET läxor och prov denna veckan, som jag är jätteorolig för. Jag ska skriva upp allt sen så ni får se själva. Jag var på sånglektion förut. Det gick ganska bra, vi sjöng en ny låt av Povel Ramel. Den var lite rolig, haha. Nu ska jag sätta mig och titta på Berättelsen om Narnia; Prins Caspian. Jag har redan sett den på bio typ tre gånger, men det var nåt år sedan, och jag kommer typ inte ihåg så mycket längre..tro det eller ej. Igår var jag, Linnéa och Magdalena hos en som heter Magda, som jobbar på pappas jobb. Hon är typ från Afrika eller något så hon gjorde flätor på oss. Men hon gjorde bara typ i luggen på ena sidan på mig och Magdalena. För jag ville se hur det såg ut. Men på Linnis så gjorde hon flätor i hela håret. Så nu är hon så fin, så fin. ^^ Jao, ni får ha det så bra, så skriver jag imorgon igen. KRAM <3

Tisdag: Showmöte 10.45 och PLUGGA!!!

Onsdag: Matte-prov, Tyska-glosor och Kör 15.00 (PLUGGA!)

Torsdag: Matte-prov och Streetdance 19.00 (PLUGGA!)

Fredag: SO-prov, Engelska-läxa

Sedan ska vi skriva i och lämna in två lappar denna vecka; en till skolsyster om hälsobesöket, och en om praoen som vi ska få av våran "arbetsledare" eller vad man säger.
Shit, vilken vecka det kommer bli.. men jag ska kämpa som en envis åsna! Haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0