22 December - Äntligen jullov!

Fy, på mig! Nu måste jag ta tag i detta. Jag glömmer att skriva i bloggen hela tiden. x)
Idag var sista dagen i skolan och på morgonen var jag med i julshowen och sjöng ett medley med min kompis. Jag & Linda spelade gitarr och sjöng, och Marika var med och spelade trummor. Det gick bra! Men jag var lite nervös.. det brukar alltid släppa när jag kommer upp på scenen. Men det känns annorlunda i skolan. ^^  Vi har oxo sett på Twilight nästan hela dagen i skolan och ätit gröt till lunch. Igår fick vi julmat.
Jag fick mina första betyg idag! Jag är jättenöjd, för att det är ju bara de första betygen än så länge. Nu kollar jag på Smallville. Och ikväll ska jag med min pappa och bror till bowlinghallen o bowla o äta med pappas jobbarkompisar, bara för att jag praoade där för ett tag sedan.
Jag längtar till Julafton på fredag! Haha
Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0