dancing on my own

Halli hallå!

I dag har jag varit med Magdalena. Vi gick till stan en sväng också och kollade. Sen drog vi till mammas jobb och åkte med hem till mig. Vid ungefär fyra-tiden åkte vi och hämtade katterna. Gud, så söta dom är!! Så nu har vi suttit och haft sällskap av de små tjejerna ett tag. De heter Molly och Alice. Nu sitter jag och lyssnar på musik, läste ett tag förut med. Hittade ett par skor som jag kanske ska köpa imorgon tills skolan börjar, och en almenacka. Det finns så mycket man vill ha. Haha, nu ska jag gå och se om jag kan hitta de små rackarna!
Ha det så bra!
xoxo
Felicia Peterson

Här kommer två bilder av de små sötnosarna!

Molly & Alice


Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0