You might think I'm bulletproof but I'm not..

Nae.. äntligen torsdag tänkte jag skriva men det är ju fredag imorgon och det ska bli sååå skönt. :)
Jag har inte så mycket inspiration right now.. men har ju inte fått nån respons på vad jag kan blogga om än, så det är inte så lätt. Alltså, det är som att skriva till en vägg ibland. Ne, men det är skönt och skriva av sig lite ibland. Är lite down, men blir nog på bättre humör till dansen ikväll. SUGER att ha ont i huvudet varje dag. Inte varje dag, men har haft lite hit och dit i tre dagar nu. Men har bestämt mig för att vara positiv den här hösten och vintern. Man blir så lätt deppig i det tråkiga vädret som säkert kommer snart. Visst, jag älskar snön och sånt, för det är fint och mysigt, men inte när man blir blöt och det är mörkt ute hela dagarna..
Har fortfarande inte skrivit klart min krönika, och sen har jag tyska-glosor till imorgon. Menmen, det är som det är! :)

Är ju inte ett redigt fan av Justin B, men bjuder på en video! Fick ett tips igår om att Justin Biebers nya singel kommit ut! "Mistletoe" hette den. Får verkligen julkänslor!! Så gullig!



-F-

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hehe, jag tänkte att jag kunde vara snäll och kommentera lite. Fredag är alltid härligt! :) Man blir så trött på skolan efter en hel vecka med en massa plugg -.-

P.s Vi måste hitta på något snart! :) <3 Kram

2011-10-21 @ 08:57:39
URL: http://linneamagdalenajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0