2/10 - This is my life, my friend

Hellooooo everyone!

Idag har jag varit och sjungit i kyrkan. Blev tillfrågad i veckan om jag kunde vara med och sjunga ett par låtar, för att den som skulle gjort det hade fått förhinder. Fast det kanske jag skrev igår?
Det gick bra, och jag fick sjunga 3 låtar med komp av kantorn. Han spelade på, en flygel *dregel*. Jag vill oxo haaa en flyygeeelll. Och vill också kunna speeeeeela så braaaa ju! Fast det kan jag inte och jag skulle verkligen inte få plats med en stor flygel i mitt lilla pytterum, så glöm din dröm Felicia..
Menmen, efter det så fotade jag med Magdalena. Lite höstbilder och så, det var roligt! Bilder på det kommer troligtvis imorgon.
Nu har vi lockat mitt hår och om jag har fått fett hår imorrn, så måste jag ju tvätta håret, men om inte.. så får jag hoppas att lockarna inte har gått ur. :)
Imorrn har vi svenska, idrott och nån mer lektion.. sen efter lunch ska jag till Silverdalen och spela med pappa och Linnéa.
På eftermiddagen ska jag plugga järnet och komma ifatt lite till med läxorna som är till den här veckan! hehe.

Hope you're fine!
-F-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0