You can write a book on how to ruin someone's perfect day

Ja, jag har varit hemma från skolan idag, för att jag blev sjuk. Men orkar inte skriva om det nu, massa hosta har jag iallafall.. Men iallafall, kollade runt på youtube, och så hittade jag den här grymma pianisten!
Blev helt tagen. Jag fattar inte hur man kan vara så duktig!! När jag blir stor så SKA jag ha en flygel i mitt hus.. för jag skulle kunna lyssna hur länge som helst på bara piano.. Älskar det! Önskar man kunde spela så bra! :o
Hon har lagt in vissa delar ur låten 'Beauty and the beast' i mellanspelen. Jättefint!
Här är en annan låt ni kanske känner igen.
Sök på Sunny Choi på youtube. Där finns fler kända låtar som ni garanterat kommer känna igen!
-F-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0