Tears are gonna fall, rolling in the deep

Här är ännu en grym a capella sångare/beatboxare som jag hittat på youtube nyligen!! Han heter Mike Tompkins och gör covers av låtar UTAN bakgrunder eller instrument. Han använder bara sin röst, sin beatboxing och händer och sånt. Det är jättehäftigt, för det låter precis som om han har gjort bakgrunder med instrument!
Här är en till, som jag tycker var häftig!
Sen finns det fler som är ganska bra, typ covern av Paradise (Coldplay). :)
Nu har ni fått lite musik o gotta er med! Hoppas ni mår bra!
-F-

Kommentarer
Postat av: Marika

Men Fela varför lägger du aldrig upp typ när du sjunger, jag VILL faktiskt höra din underbara röst när jag är hemma!! :) <3

2011-12-02 @ 21:22:59
URL: http://marikaberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0