"I'm gonna fight for you, until your heart stops beating.."

Jag kan inte fatta det! Det är 1 DAG kvar tills jag får se Breaking dawn p.1 !! :D Kmr ju bli helt speechless! <3 Omg, vad jag är pepp just nu!

Sooo excited! It's gonna be EPIC.


Nu måste jag plugga till hemkunskapsprovet som är imorgon.. och antingen är det fel på min hjärna eller så är det helt enkelt svårt att komma ihåg allting till imorrn.
Imorgon kmr vara sååå stressig. Jag har först musikalgrejsimojs på Näs och sen gymnasieinfo med skolan på gymnasiet, och sen är det Hk-prov och sen efter skolan ska jag hem och sen på sånglektion och efter det är det samhällsprogramsinfo på gymnasiet med föräldrar och sånt, och sen på natten så  ska jag på Breaking dawn med ett par kompisar! Gissa om jag är stressad?!

Men jag ska klara av dagen, så det är lika bra jag börjar plugga så jag åtminstone kan det till imorrn, hehe.
-F-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0