Dagen innan första advent..

Då var man hemma från spelning på materialmännen i stan! Gick bra, och jag fick köra ett par nyintränade låtar oxo. Är typ supertrött efter att gått och lagt mig ganska sent, så måste ta en hlastablett, ta det lugnt, och sen ska jag dra mig neråt till magda tror jag.
Har lämnat min önskelista till mormor och morfar nu! Hoppas det blir något kul i julklapp :D Längtar verkligen!
Har bestämt mig för att se på massa julfilmer och sånt nu innan julafton. För Ensam hemma filmerna och Sunes jul och alla dom där är så mysiga!
Det värsta är att jag har fått lite hosta nu. Hade typ asont i lungorna och i ryggen i ondags när jag vaknade, och sen har det blivit mindre och mindre. Så idag känns det inte så mycket iallfall. Men nu kommer ju den dumma hostan istället... Så måste kurera mig innan det blir värre!
En av de nyintränade låtarna jag körde idag. Lite häftigt med lite drag! :)
Nu drar jag till magdalena. Vi hörs! <3
-F-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0