Ojojoj! - 22 Mars

Oj! Jag har visst inte skrivit på typ mer en en vecka. :o Men tänkte bara berätta lite fort, för jag ska lägga mig, att vi har prao denna veckan. Så jag åker buss med Linda på morgonen till Gullringen, som för övrigt tar typ 40 minuter tills vi är framme. Men jag ska inte klaga, det är ju kul att åka buss när man inte är van, haha. Idag fick vi inventera lite simmärken för det fanns inte så mycket att göra. Och sedan var vi med på en vattengympa, och det var ganska kul. När jag kom hem så var jag med Magdalena på kvällen, och hon följde med till lilla kören i Pelarne. Fick reda på att vi skulle på en resa till Kalmar om ett tag, och gå på nåt museeum och någon dansuppvisning. Det blir nog kul! Men i allafall hos Magda hann vi fota lite innan vi åkte. Så några bilder ligger på facebook. Jag e nöjd!
Men aja, nu måste jag sova, så jag orkar upp imorgon!
Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0