den 13 mars - It's a normal sunday

Hallå där,
har egentligen inget jag ska skriva om just nu. För ska lägga mig typ nu.
Linda och jag gick ner till stan och köpte en present till vår kompis Rebecca som fyllde 15 igår, som jag har nämnt. Så sen gick vi till Becca och kollade på en film. Nu vet jag inte vad den heter, men den var huuuur sorglig som helst. Men kul hade vi! :)
Imorgon är det måndag, och i skolan ska vi ha "pi-dag" bara för att det är internationella matte-dagen eller något liknande. Vi ska göra massa uppgifter och sen bilda "3,14" på fotbollsplanen med massa klasser. Sen ska jag och sjunga med pappa kvart i 1, och sen på kör och sånglektion om jag hinner efter allt. Men det borde jag, men bara det att jag har fått ont i halsen, så hoppas det är bättre imorgon. Det mååååste det!
Ha det gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0