12 mars - Life is unfair sometimes

Hej där! Förlåt mig att jag inte skrivit på länge. Skyller helt och hållet på mig! Det har varit lite stressigt och så har jag inte hunnit. Men kan börja med i onsdags när vi hade studiedag. Hade extra lektion hos Karin med Kevin, och övade stämma till kören. Sen åkte jag till Linda och pluggade, och spelade lite. Det var kul! Efter det hade jag konfirmationsträff på eftermiddagen, och då var vi typ bara fyra pers så vi kollade på en film, men som för övrigt var jättebra enligt mig! Den hette "The blind side". Sedan på kvällen så åkte jag för att hjälpa till på Hotell Ronja där pappa jobbar om nån har missat. Så jag var med de vuxna tjejerna typ, och skulle servera ut mat. Det var kul, för jag har aldrig gjort det förut. Tappade något, gjorde jag iallafall inte!
Bilder från filmen!







På torsdagen var det bara skolan och vi hade ingen teknik så vi fick sluta typ nån timme tidigare. Och sen fixade jag iordning mitt rum och massa. Sen på kvällen var det streetdancen. Började på en ny låt, och det var lite klurigt, men kul!
På fredagen, alltså igår, så åkte jag hem till Magdalena efter skolan. Och vi gjorde massa saker, vi fotade lite ute. Men det gick fort för det var så kallt. Vi kollade på ett avsnitt av Gilmore girls, och pratade lite. Satt vid datan, och kollade på Alvin och gänget 2 , med hennes lillebror. Den är rolig faktiskt! ^^
Ja, och idag tror jag, jag ska på körövning på dagen, det var nån extra grej. Och sen vet jag inte vad jag ska göra. Imorgon (söndag) ska jag med pappa, och Albin och träna med deras band igen. Kanske tränar in några nya låtar, vem vet? Nu blev det ett långt inlägg, men hoppas det är OK! 
Jag vill ändra min bloggdesign, så att den är typ egen eller vad man säger. Men jag vet inte hur man gör och så. Okej, det var bara det jag ville säga! x) hahaha 
Föressten, Grattis till min kompis Rebecca på 15-årsdagen! (även om hon kanske inte ser detta) :D

Hoppas ni mår jättebra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0