Skolavslutning 2011 - Vimarskolan

Då har man slutat åttan också.. lite hemskt för jag vill inte börja nian i höst bara för att jag inte vill sluta sen. Då är det lika bra att inte börja alls, om ni förstår. Jag kommer sakna alla i min klass även om jag inte är med alla. Sen vet jag inte ännu vad jag vill gå för linje, men det kanske inte ens blir med någon jag känner ju.. Det lär jag ju märka. :) Fast nu ska jag se fram emot denna sommar som varit efterlängtad! Sol, bad, musik, familj och vänner! Detta blir nog kul! <3

Vill också bara säga att alla var jättefina på avslutningen! Ha en bra sommar nu allihop! :D

Bilderna är lite för stora för bloggen, men ni ser det mesta ändå hoppas jag..

Lite vänner från skolan - Alexander, Linda och Ninni!



Jag och Rebecca i min klass. :)


Två fina tjejor från min klass - Amanda och Josefine!


Min kompis Marika och Evelin!


Linda och Stina från min klass! :)


Linda som också sjöng på avslutningen!


Det var ett par bilder från i onsdags. Det tar sån tid att lägga upp bilder nu för tiden.. "/ Menmen!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Om det är till någon tröst så kan jag säga att nian är roligast utav alla högstadieår, men ingenting emot gymnasiet :) Gymnasiet är så himlans mycket bättre än högstadiet, tro mig ;) Ha det bra!

2011-06-21 @ 11:57:35
URL: http://beatricesandrasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0