4 Januari

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Varit hemma och bara tagit det lugnt. Men sådana dagar behövs väl de också. Igår hos Emma såg vi inte mer rådjur än två stycken som bara jag såg. Men de sprang iväg direkt tyvärr. Men det var jätteroligt där i skogen. På kvällen kom Magdalena och hennes kompis Andreas till mig. Vi spelade GH och sedan gick vi ut, och de kastade massa snöbollar. Nu sitter jag och har lite tråkigt, och ska snart gå och sätta mig vid tv:n. Min bror sitter och tittar på James Bond. Efter det ska jag sova och sedan får vi se om jag har nånting att göra hela dagen imorgon. Kanske ringer nån, jag får se. Det är så ensamt på loven.. alla kompisar gör redan så mycket, hehe. Fast det är väl bara jag som klagar. x) Haha Ne, men imorgon ska jag iallafall inte vara hemma hela dagen och såsa. På kvällen/natten kanske jag åker med och skjutsar Albin till Pumpen om jag inte har nåt annat för mig.

Tack & hej, leverpastej! Som Bert säger. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0