2 Augusti - Say that you love me

Hej alla fans!

Nu är det redan augusti! Jag kan inte fatta att sommaren kan gå så fort. Idag har jag klippt gräset, och varit och badat lite med Magdalena, Linnéa och mamma. Nu ska jag egentligen packa, för jag och Linnéa ska sova över hos mormor och morfar till imorgon. För att jag ska måla färdigt en vägg på deras hus imorgon.
Äntligen har sommarvärmen och solen kommit tillbaka! Tänk om man fått nån färg än? :)
Hoppas ni alla mår bra ute sommaren!

Ankor i Spilhammar.


HUG! HUG! HUG!

Kommentarer
Postat av: Annina.

sv; jaaa! och jag vill tillbaka ♥ Btw; vilken fin header!!

2011-08-02 @ 21:58:48
URL: http://theysaidspeaknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0