21 Juni - How we met and the sparks flew instantly

Hejsan på er!
Här kommer ett litet inlägg, för jag har inte skrivit så mycket om vad jag har gjort de här senaste dagarna. I förrgår var jag typ bara hemma och gjorde inte så mycket alls. Det fanns inte så mycket att göra när det regnade hela dagen. Så jag och mamma hyrde en film som hette "You Again". Den var bra, och väldigt rolig, haha. :P Sedan hyrde jag och min lillasyster "Trassel". Jag vet, den är ju tecknad och så, men den var hur gullig, bra och rolig som helst! Haha, skrattade många gånger i alla fall. Igår var jag med Magdalena och vi kollade på en film som heter "En shopaholics bekännelser" på svenska eller så. Den är amerikans egentligen, men jag kommer inte ihåg namnet nu. Sedan gick vi hem till mig, och vi åt grillat, gick en sväng och lite sånt. Idag har jag varit med Madde, och det var roligt. Vi tittade också på en film, haha.. x) Den hette "Flipped" och var jättebra men lite jobbig ibland, hehe. Men väldigt fin historia var det i alla fall. Sen gick vi runt stan lite och sen fikade vi, och spelade sims ett litet tag. Det var ju inte så jättefint väder heller så nåt får man ju hitta på. Förut cyklade jag 1 mil på mammas motionscykel, känner mig duktig för att va första gången. Sedan övade jag på låten till Fagerhult och till midsommar när vi ska sjunga o spela i hembygdsparken i Hultsfred. Nu har jag ont i ryggen efter att ha suttit och skrivit om alla böcker i förra inlägget, så gör resten imorgon. Haha. 
Fick ju nya betyg efter avslutningen, så jag tänkte skriva dom här nu, så får ni se! :) Jag är jättenöjd över dom!

Betyg vårterminen -11

Musik - MVG
Svenska - MVG

Engelska - VG
Hemkunskap - VG
Historia - VG
Religion - VG
Samhällskunskap - VG
Språkval, Tyska - VG
Teknik - VG

Biologi - G
Fysik - G
Kemi - G
Geografi - G
Idrott & Hälsa - G
Matematik - G



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0