5 februari - Whataya want from me

Hallå där! :)

Vaknade för ett tag sedan, och kom på att det är lördag idag. Så skönt! Jag verkligen älskar helger, när man vet att man kämpat i veckorna, med alla läxor och sådant, och sen är det så skönt att kunna göra vad man vill på helgen. Igår var jag hos Magdalena och vi satt bland annat vid datan, fotade ett litet tag ute, och sedan tog vi bilder som tillhörde Twilight böckerna eller hur man ska säga. Bilden vi 'klippte' ihop ligger i inlägget nedanför! Magda är bäst bakom kameran, haha.<3 Jag fick lite kläder ifrån Magda igår, och som vanligt känns det som julafton varje gång. ;) Nu sitter jag och nördar Minnah Karlsson! Hennes covers på hennes egna skiva är jättebra, och jag älskar hennes röst!! :D haha
Jao, idag kommer Andrea och hennes mamma tror jag, för Andrea skulle på audition på ALV idag, så de kommer förbi en stund efter det. Trevligt! :)
Hoppas ni mår bra rockers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0