This is the day after yesterday

Tjena mors!

Inatt sov jag hos Magdalena. Igår skulle vi gått ut och Magda skulle ha fotat mig. Men så blev det inte, för precis när vi klev ut ur dörren, så började det spöregna.. Så det blev inget mer med det. Sen satt vi vid datorn och så kollade vi på Idol. Mitt favoritprogram just nu! Efter det så kollade vi på en film (Mr. Bean) och gjorde massa i varandras hår. Sen gick vi och lade oss. Idag vaknade man och Magda var redan vaken. Är ni sådana att ni måste gå på toa minst en gång varje natt? Magda är lite sån, men jag går aldrig på toa på nätterna. Jag tänker inte på det, jag sover för det mesta hela nätterna. Alla är ju olika liksom. Hehe, så jaa, just nu sitter jag hemma hos Magdalena och klockan är ungefär 10.05. Jag vet inte vad jag ska göra idag. Men jag är nog med Magda ett tag till iallfall. I skolan igår, fick man välja prao-plats om man ville. Och jag har ju redan frågat om jag får vara på pappas jobb, Hotell Ronja. Man fick bara vara en prao-elev där, men jag hann säga till våran klassföreståndare i tid, så jag fick platsen! Haha! Sjukt gött att typ inte behöva stressa upp till någonting idag. Veckan har rent ut sagt varit dryg och ganska jobbig. Men jag klarar mig! Jag skriver probably lite ikväll också. Ha en underbar dag!
xoxo
Felan

Bild från Öland i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0