think of me, forget me not

Hej igen!
Nu har jag ändrat min blogg lite grann. Idag har jag varit i skolan och det var helt OK. Till lunch fick vi fisk och potatis. Det är inte den mest omtyckta maträtten i skolan enligt vissa. Men konstigt nog äter jag det mesta i skolan och jag kan inte komma på att jag tyckt något varit riktigt äckligt. Sedan hade vi Musik och Idrott. Det var ganska kul! Just nu sitter jag i vardagsrummet i en fåtölj och tittar på Idol. Har redan hittat en favorit! Haha, det var en tjej, jag kommer inte ihåg vad hon hette men hon gick vidare och var superbra! Nu måste jag fortsätta titta på programmet. Senare måste jag kolla på mina läxor en gång till. Sen ska jag nog sova. Men ni får ha det så bra! Jag lovar att skriva snart, puss!
xoxo
Felicia Peterson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0