Lite stressigt

Idag är det Onsdag och skoldagen var lite seg. Vi hade många olika lektioner och Idrott på förmiddagen. Jag slår vad om att jag kommer bli förkyld nu. Vilket jag verkligen inte vill bli. Efter skolan så cyklade jag, Madde och Micka ner till kören. Vi var många som var där idag, så det var kul. Våran lärare är superbra! Jag går ju hos henne på sånglektionen också med Viccan. Jao, jag har varit hos Magda också, och det var jättekul, vi bakade och såg på Idol lite. På fredag har vi typ två prov med. Usch, det kallar jag stressigt.. och så ska jag på dansen imorgon också.. Jag kommer säkert kugga ut mig på varenda prov. Det är jättejobbigt att ha två prov på en och samma vecka. Jag kommer ju inte ihåg allt man ska kunna liksom. Men jag får göra det bästa av saken och försöka tänka positivt. xd Igår var jag på utvecklingsamtal. Det gick bra, och vi skrev upp nya mål och sådant i min IUP. Nä, nu måste jag verkligen sova, men ha det så bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0