like i did before the storm

Morsning korsning!

Idag hade vi som vanligt "info" på morgonen, i vårat hemklassrum. Vi tittade på nyheterna. Sen hade vi Matte, där gjorde vi en diagnos, och så hade vi lite andra ämnen. Klockan 11, gick jag och mina tre vänner på Höstshowsmötet för 2010. Det var kul, vi kollade på en film från showen 2007. Så vi ska vara med på showen detta år.
Hehe, vi hade musik på eftermiddagen och då fick vi gå in i ett annat rum och träna på låten vi ska spela och sjunga. Det var jättekul, vi sjöng också hela klassen tillsammans några låtar. På Idrotten orienterade vi, och jag var med Linda. Vi kom tillbaka på andra plats eller vad man säger, så vi var redigt stolta! Jag har inte precis den bästa konditionen, så för mig var det jätteskönt att för en gångs skull komma tillbaka hyffsat tidigt.
Efter skolan åt jag lite, och cyklade sen till Magdalena. Vi var inte där så jättelänge, men Magda hjälpte mig med mina läxor och sedan gick vi lite till stan och sen hem till mig. Nu sitter vi i soffan med min lillasyster och tittar på TV. Så jag passar på att skriva ett inlägg nu. Jag märker att det har blivit ett väldigt långt inlägg idag, men det är väl bara kul ibland. Inte för att det är så många som läser min blogg, men iallafall. 
Ikväll blir det Idol på TV:n och det ska jag verkligen kolla på! Hehe, jag skriver snart igen! 
Hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0