It's another Cinderella story

Hej igen!
Nu är det kväll och efter att jag kommit hem från Magda så fick jag ett litet ryck och möblerade i källaren. Det blev redigt bra tycker jag. Haha, sedan städade jag mitt sminkbord och lite sådant. Jag satte upp mina örhängen på en anslagstavla. Väldigt bra tips till alla! Då ser man vilka örhängen man har och kanske använder dom mer. Iallfall för mig är det bra, för jag är inte bra på att komma ihåg att sätta i örhängena. Hehe, just nu sitter jag i källaren med med min syster Linnéa och Magdalena som kom för ett litet tag sedan. Vi ser på "Another Cinderella Story". En av mina favoritfilmer faktiskt. Imorgon är det söndag. Då får vi se vad jag hittar på. Jag får se! Skriver snart igen imorgon!
Pusshej!
En bild som Magdalena tog idag på förmiddagen på mig!
Foto: Magdalena Johansson
Redigerat av: Felicia Peterson ( jag )
Detta är filmen vi ser på just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0