I'm dreaming of you

Hallojsan!

Idag är det Lördag. Jag, mamma, pappa, Abbe & Linnis åkte till Linköping idag och shoppade lite. Det var jättekul, och vi kollade i många affärer. Men innan vi åkte in i stan så åt vi på McDonalds. Sen åkte vi då in till stan.., jag köpte en tröja på Indiska, och ett par vinterskor på Din sko. Jag är jättenöjd med allt! Jo, justdet.. Vi var också inne på Skivlagret i stan, och där köpte pappa & jag en singel av Björn Skifs & Agnes. Ni vet den där låten som de sjöng på kronprinsessan och Daniels bröllop. Den är verkligen jättefin, den låten.. Det var så mycket Cd:s, Dvd:er, och spel inne i den affären så det var inte klokt. Men jag gillade det. :) Hehe, vi kollade inne på Bion lite också, och det var jättehäftigt, men vi passade bara på att gå på toan där. Haha, när vi hade varit på stan så åkte vi till Ikea och kollade lite. Jag köpte inget där, men det var kul & titta. Mamma & pappa hittade lite småsaker. Ojsan, vad långt inlägg det har blivit! xD Det märkte jag nu, men ni får överleva. När vi åkte till L-köping så satt jag med min dator i knät och kollade på The Karate Kid. Den är en av de bästa filmerna enligt mig!! Hihi, imorgon måste jag gå till kyrkan. -.- Jag ska ju konfirmera mig, så då måste man ha gått i kyrkan 20 gånger. :o  Men jag ska gå med Marika, så det blir nog kul ändå. Hoppas ni mår bra, så skriver jag kanske imorgon också! Jag lägger nog ut lite bilder på det jag köpt idag, imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0