I keep dancing on my own

Hellu!
Torsdag idag då, och vi hade bara lektioner fram till 12 och sen lunch. Efter det skulle hela högstadiet gå till VOK. För idag var det skoljoggen. Vi springer eller går varje år den rundan för att samla in pengar till Barncancerfonden. Och det är ju bra i för sig! Efter joggen så gick jag, Linda & Micka till musiksalen och tränade på låten vi ska spela och sjunga på höstshowen. Madde ska vara med också, men hon skuller ner till stan just idag. Nu har jag ätit lite mellis, och sitter här med huvudvärk. -.- Det är solens fel, för man gick och spände sig så mycket i huvudet idag när vi gick joggen. Aja, nu ska jag fixa mig lite, för det är dans ikväll, vid klockan 19.00. Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0