I gotta go my own way

Hellu! :D
Sitter här och lyssnar på glad musik och chattar med lite kompisar. Hehe, idag är det Måndag igen och vi hade HK på morgonen. (Hemkunskap) Vi gjorde fransk omelett och skinkstuvning. Det var faktiskt redigt gott! Marika och jag är ju bästa teamet där så.. nedå, haha! ;) Imorgon har vi idrott också, sista lektionen, men ändå det är tråkigt. I skolan är det tråkigt, men när man springer själv och utmanar sig så är det mycket roligare eller ialfall lättare. Det är höstshows-möte imorgon också, så det ska jag och tre kompisar till gå på. Vi ska sjunga och en av oss ska spela gitarr. Det kommer bli grymt kul! Nu måste jag leta efter ett viktigt papper, så jag skriver snart igen!
xoxo
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0