Hos Magdalena! :)

Godkväll allihopa!

Idag fick jag gå upp tidigt igen, eftersom skolan väntade. Det var skiitjobbigt att gå upp så tidigt. -.- Men jaja, skolan var ganska okej. Idrotten var faktiskt kul, men vi hade ju typ fritt. Efter skolan cyklade jag och Marika ner till tempo, för hon skulle köpa lite mat, och sen drog vi till konfan. Vi skulle måla av tre saker innuti kyrkan och lite sånt, sen pratade dom om hur man dukade till nattvarden. Efter det cyklade jag hem, och tog sällskap med Sanne. När jag kom hem så röjde jag lite i mitt rum och bytte påslakan och hängde upp en gardin. Nu har jag gått till Magdalena, och vi ska se på Idol snart. Vi har bakat Dajm som vi kanske mumsar lite på sedan. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, så skriver jag snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0