Freaking, freaking nose!

Hallå där! (:
Idag har jag varit i skolan och det var lite segt. Jag har börjat bli förkyld och det gillas verkligen inte!! Jag hatar det! Man kan inte sjunga, och så är det jobbigt i skolan på lektionerna. Så nu håller jag på att kurera mig lite, så jag inte får ont i halsen. Förut var jag på kören och Maddes och min kompis var med och hon kanske ska börja i kören. Ikväll ska jag se på Idol och bara ta det lugnt. Jag har inte så många läxor till fredag. Bara Engelska, Biologi  och hemkunsakp till på måndag. Nä, nu ska jag gå och göra nåt varmt och dricka. Ni får ha det så bra!
Kram!
Här är en bild på mig, jag måste ju trots allt bjuda på mig lite. De här tog jag med min webcam förut. Haha!

Kommentarer
Postat av: magda

Hahah, så jävla söt du är! :D

2010-09-16 @ 12:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0