Everybody has a soul

Hejsan på er!
Idag är det Fredag, och i skolan hade vi ingen lektion på morgonen till kl. 09.25 ungefär, om jag kommer ihåg rätt. Så jag, och mina vänner, Linda, Stina, Rebecca gick hem till mig och tittade på en film. Sen ringde det på dörren och det var Marika och Louise. Så då kollade vi allihopa på filmen. Sedan gick vi tillbaka till skolan och då hade vi tyska. Jag gillar inte det ämnet så mycket, men det är OK ibland. Efter det hade vi engelska och det var kul. Hehe, efter engelskan gick vi och åt lunch. Som är i cafeterian för tillfället. Vi åt kålpudding, potatis och sås. Det var faktiskt inte äckligt. Det jag förväntade mig var inte i närheten. Så det var ganska gott. Våran sista lektion var SO. Vi skulle sitta i en ring med våra grupper i klassen och redovisa om hur våra demokrati-länder som vi fick hitta på själva, tyckte och tänkte om saker och ting. Nu tittar jag på "Smallville" och Magdalena kom nyss. Så sen ska vi nog gå ner på stan och titta lite. Men jag skriver snart igen. Jag ska börja försöka skriva varje kväll i bloggen.
Ha det så bra!
xoxo
Felicia

Kommentarer
Postat av: Magda

Det tycker jag låter som en bra ide, att du ska försöka skriva i bloggen varje kväll :) Och tack för en trevlig dag :D och trevligt sällskap på stan :)

2010-09-10 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0