Den tredje september 2010

Hello everybody!

Egenteligen är det den 4 september idag, men jag kunde ju inte skriva igår, när jag hade främmat här. Hehe, jag är såå himla nöjd! Jag fick massa smågrejer och sådant, för just nu sitter jag och skriver från min nya lilla laptop som jag fick igår!! Gud vad glad jag är!! Gissa om jag blev häpen på morgonen när jag öppnade paketet! Jag ska försöka komma ihåg alla saker som jag har fått.

-Tre gratulationskort (Från mormor, morfar & Tobbe, Magdalena och ett från Karl-Inge, men hans är inte med på kortet.)
-En bärbar dator
-Ett presentkort på 500:- på Downstairs
-En parfym (Som luktar jättegott!)
-Strumpor
-En fin skål och godisnappar
-Ett halsband
-En krukväxt
-Snygga örhängen
-Andra boken i Twilight (När jag hör din röst)
-En liten almenacka

Jag tror det var allt, hehe! Här kommer lite bilder på typ alla saker.









xoxo
Felicia

Kommentarer
Postat av: Magda

så fina saker :) <3

2010-09-04 @ 12:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0