Trött..som vanligt!

Hehe, jag är sååå trött, som jag alltid är på kvällarna. Efter skolan var jag och tjejerna och tränade i musiksalen. Sedan gick jag hem och åt lite mat. Nu har jag varit på dansen och det var kul. Magdalena följde med och kollade också! :D <3 Vi har gjort klart våran del av dansen. Så det var skönt. Idag på levan fick bara jag en autograf av vår lärare som var från självaste Tony Erwing! Det var kul, haha! Så den sitter upphäng i mitt skåp i skolan. Fast jag ska ta hem den imorgon och visa. Imorgon ska jag ha tyskaprov,och jag vet verkligen inte hur det ska gå.. Jag är inte den bästa på tyska och jag vill ju inte få jättedåligt betyg heller.. jag har inte tränat jättemycket, men jag ska kolla sen så får vi se hur det går imorgon. :) Sov gott alla, där ute i världen!
Lite, lite gammal bild, men det är från i våras. :) Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0