Sova, Äta, Jobba

Hehe, igår som ni förstod, om ni läste förra inlägget, så åkte jag och min lillasyster till vår mormor & morfar. Vi gjorde pizza och tittade på TV. Vi gjorde massa andra saker också, men aja.. Idag hjälpte jag till att kratta på deras gård, och så åkte vi till Willys och handlade på morgonen med. På eftermiddagen åkte vi till Alsarp och gjorde massor i landet, & sen fikade vi, och mamma, pappa och Albin kom dit, och sen kom Roland (mormors bror) & Louise, Rolands "tjej". Så vi fikade allihopa, utomhus på baksidan. Tänk att man kan sitta ute och fika en dag i Oktober. Haha! Nämen, nu är jag hemma igen och ikväll ska jag bara läsa på hemkunskapen och duscha, och sen kanske se på en film. Tummen upp för det! Imorgon är det skola igen och en ny vecka, men nya tag, och jag, jag ska göra mitt bästa! Hehe, men nu ska jag chatta lite med min kompis Marika. <3 Ha en fortsatt bra kväll allihopa!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0