Sång, & laalalaa!

Tjosan, inatt åkte mamma och jag hit och för att både skjutsa och hämta två brorsor som var ute. Albin var på pumpen, en slags pub fast med dansgolv och massa sånt i Södra Vi. Danne var i Hultsfred och lyssnade på lite band med en kompis. Så mamma och jag kom inte i säng förräns vid två inatt typ.. Idag skulle man upp ganska tidigt bara för att jag skulle till kyrkan i Pelarne med Emma och sjunga. Men det gick bra, och jag fick två stycken pluppar till min konfirmation. Efter det, var jag med Emma hemma hos henne i Kanbbarp. Vi var med deras två hundar. Bella, och Tello. Tello är Bellas valp och kanske skulle säljas.. Men hon fick jättemånga valpar i somras, så Tello var bara en av dom som de hade kvar lite längre. Han är urgullig!! Jao, imorgon är det skola, och jag har prov i Hemkunskap. Hoppas det går bra, för jag har tyvärr inte tränat jättemycket.. Vi får se, men ha det så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0