*GÄSP*

Halli hallå, allihopa små!
Inatt sov jag hos Magdalena och vi kollade på film. Det var kul. Sedan var vi tvugna att gå upp lite tidigare bara för att jag skulle till Alsarp med min bror Albin. Vi rensade massa gamla saker med mormor, morfar och Göran; mormors bror. Sedan körde de skräpet till soptippen, medans mormor och jag lagade mat. När Abbe och jag skulle hem så fick vi lite pengar för att vi hjälpte till. Jag fick en hundralapp, hehe! Förut skjutsade vi Albin till pumpen i Södra Vi. Inte för jag vet vad de gör, men festar troligtvis. Han är ju 18 år nu så han får ju göra lite vad han vill & det är lite läskigt, haha. Klockan är typ tjugo i 12 nu och jag är jättetrött. Sedan måste mamma och jag åka och hämta Albin med så det blir att lägga sig sent.. Jag skulle hellre vilja lägga mig nu under mitt varma täcke och bara sova.. Men aja, som ni ser så har jag ändrat min design idag. Är ganska nöjd! Nästa vecka är det prao och veckan där på, HÖSTLOV! Gött!
Men ha en bra helg så länge så skriver jag snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0