Det kallas..hmm..stressad, tror jag!

Efter skolan idag så tränade vi i musiksalen, tyvärr kunde inte Mickaela vara med.
Men vi gjorde det ändå. Vi hann träna lite längre, för att vi slapp tekniken, för våran
lärare var sjuk. Hehe, så nu är jag hemma på Tallgatan igen och har käkat lite.
Idag lämnade vi in min, Marikas och Louise inlämningsuppgift till NO:n. Skönt att det är klart.
Jag känner mig jättestressad, för till imorgon har vi typ 3 läxor!! Vi har SO, Engelska, och
så har vi ett Svenska-prov imorgon på första lektionen! :o
Så därför måste jag göra dem läxorna till imorgon, snart. Om ca. 1 timme så ska jag på dans också.
STRESSIGT!
Nu måste jag sätta mig och skriva läxorna. Men ha det så bra så skriver jag snart igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0