Det blåser...

Tiden bara går och klockan tickar.. Är det som man säger, att tiden går fortare när man har roligt? Jag kan iallfall tycka det. Solen går runt oss hela tiden, och himlen blir mörk och sedan ljus. Men hur kan det få oss att växa? Och det måste ju finnas något ologiskt, annars skulle väl inte vi finnas? Ja, många frågor har jag, som ingen kan svara på. Hehe, jag blir fullständigt knäpp så fort jag tänker på att det inte finns nåt stopp för universum, alltså rymden. Jag får inte tänka på det, haha!
Jao, idag var jag i skolan som vanligt, och vi hade engelskaprov. det gick ganska bra faktiskt. Förut var jag på konfirmationen och vi fick stå ute på stan med en "Världens barn"-bössa och samla in pengar. Det var lite pinsamt, men samtidigt så gör man ju något bra för världen. Marika och jag fick ihop lite grann iallfall. Nu ska jag kolla lite på datan och sen ska nog familjen äta middag. Sen ska jag kolla lite på läxorna och så och duscha. Om jag inte går upp tidigare imorgon. Vi får se, men nu får ha en fortsatt bra dag, eller var man säger. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0