California gurls '

Igår var det lördag och jag skulle till Frödinge för Marika och Jenny skulle ha en liten fest för att dom fyllde år för ett tag sedan. Vi var i ett hus som kallas "Röda villan". Det var jag, Louise, Mikaela, Marika, Jenny och Bea. Vi käkade pizza och var ute en sväng, och hade allmänt kul! Vi somnade typ omkring 2-3 nånting. Vi såg på en film oxo.. Idag åkte vi hem på dan och nu är jag hemma och är jätteseg. Man blir nog det efter att man varit uppe så länge. Imorgon blir det att gå upp tidigt till skolan igen. Tråkigt.. för vi ska till kyrkogården imorgon och så har vi svenska-prov på fredag. Fast det kan jag typ redan. Men värsta drygt ändå. Nu ska jag och min mage som värker gå och ta lite förkylningsmedicin så jag inte blir sjuk. Bilder från igårkväll kommer nog ikväll på bloggen. Hoppas ni mår bra så skriver jag snart igen!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0