Linköping, here I come!

Hallå där!
Denna veckan går fort känns det som. I måndags var jag med Louise, och vi åkte bland annat tefat i skolans pulkabacke, haha! Vi måste ju oxo få larva oss lite. I tisdags kommer jag inte ihåg säkert, jo.. jag var och handlade lite med pappa, och sen såg jag på Batman med brorsorna på kvällen/natten. x) Danne fick den i julklapp så. Och i onsdags, alltså igår så åkte jag med min bror till H-fred, och därifrån åkte vi med morfar till Alsarp. Där skottade vi av kökstaket, och jag kunde till o med hoppa ner från taket och ner i snön som dom skottat ner, haha. Det var lite kul.. Sen åkte vi tillbaka till H-fred, och fikade med mormor hemma hos dom. Och efter det åkte jag och Albin hem till Vimmerby!
Idag ska vi åka till Linköping och handla! Det var ett tag sen nu, så det ska bli roligt. :)
Ha en bra dag, så skriver jag snart igen!
Hehe, den är lite rolig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0