December the 4th

Hejsan alla glada! :D
Jag vet att jag inte har skrivit på jättelänge nu men så är det när skolan tar över ens liv. ;P Haha, men det har varit lite stressigt den senaste veckan. Idag var jag på genrep av dansen. Jag kan inte tro det, imorgon är det uppvisning, och det känns som det var igår vi började med dansen. Haha, men det blir redigt kul! Men på förmiddagen måste jag hjälpa till i kyrkan, bara för konfirmationen. Lite drygt, men jag överlever ju. Sen var jag och tränade hos Emmas killkompis med Emma då till lucian. Och nu är jag med Magda och vi har fotat massa i skogen och lite. Det var kul! Så nu lyssnar vi på musik, hoppas ni har det bra ute i världen!

Här är en bild jag gjorde av ett par bilder från Breaking dawn! Den har ju inte kommit ut än, och kommer inte göra det på ett tag, men visst längtar man? :D Gör jag iallafall!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0