December the 14th

Hallå hallå!
Det var längesen tycker jag. Inte bra.. hela tio dagar sedan. Jag har helt enkelt inte haft tid. Skolan tar såå mycket tid, men det har jag nog redan skrivit.
Jag har hunnit med lite av varje kan man säga. haha Jag gick lucia igår i Pelarne. Och jag blev till och med lucia! Det var jätteroligt, men jag var väldigt nervös. ^^ Jag fick ett litet halsband, och berlocken var en snöflinga med små diamanter i. Eller kanske inte rediga diamanter men små kristaller eller nåt. Hehe, ni fattar! :) Linda Lampenius var där och hade konsert också, och hon spelar fiol som en gud! Fick skiva, autograf, och bild som pappa tog på oss av henne med. x) Skolan var ganska bra idag faktiskt. På svenskan jobbar vi i små grupper med arbetarförfattarna. Vi ska göra som en redovisning inför klassen efter jullovet. Så då fick jag ett par böcker våran arbetarförfattare skrivit. Vi skriver om Harry Martinsson, och jag ska läsa "Nässlorna blomma" som han skrivit. Sedan ska jag skriva en bokrecension om den. På musiken tränade vi till Julshowen. Och vi får se hur det går.
Ikväll ska jag plugga lite till vårat fysik-prov vi har imorgon. Jag pluggade i skolan också.
Hehe, hoppas ni mår bra och att ni haft en trevlig lucia!
Här kommer ett par bilder Magdalena tog för ett tag sedan!
Jag
Something else :)

Kommentarer
Postat av: Annina.

'Dagens fråga'-tävlingen är avslutad, tyvärr så vann du inte "/ Kanske nästa gång! :)

Och tack för din medverkan!

2010-12-17 @ 18:35:27
URL: http://twilightismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0