25 December - Juldagen!

Hallihallå! :D
Här kommer en liten lista på allt jag fått av mina familj och mormor & dom igår!
  • En skinnjacka
  • Munkkofta
  • Pumashorts
  • The Twilight saga:Eclipse + Extramaterial-skiva
  • The Sims 3
  • Locktång
  • 3 runda lådor i olika storlekar
  • Ljudet av ditt hjärta (Twilight 3)
  • Stjärnprojektor
  • Presentkort - Cubus
Har inte tagit några bilder än, men kan göra det, och så lägger jag ut sedan. :)
Hoppas ni haft en rolig Julafton, det hade jag!
Vi åt god mat, och som vanligt blev jag alldeles för mätt, vi kollade oxo på Kalle Anka, och sedan kom tomtarna. Morfar och Linnéa med andra ord. x) Haha!
Idag har jag kollat på lite extramaterial av Eclipse, men inte allt, för det är så mycket.
Ha det så bra, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0